Lietuviu  English  Rusu
logo
logo
  • Susisiekite: 8 652 311558 52 607300I-IV 9:00-19:00; V 9:00-16:45; VI ir VII nedirbame 

logo

Svoris mažėja tuomet, kai sumažinamas energijos (kalorijų) suvartojimas ir padidinamas išeikvojimas. Deja, bendras patarimas sumažinti suvartojamų kcal ir padidinti išeikvojamų kcal kiekį, svorio numesti nepadeda. Kodėl? Todėl, kad nėra bendros visiems tinkamos dietos, nėra visiems tinkančių patarimų. Tik asmeninė dieta ir asmeniniai patarimai, rekomendacijos padeda susitvarkyti su svoriu. Reikia šalinti įpročių ir požiūrio klaidas.
Tik asmeninė dieta (arba valgiaraštis) su tiksliais nurodymais ką ir kiek, kada valgyti, padeda numesti svorio ir išmokti valgyti. Norint sudaryti, asmeninį valgiaraštį, reikia išsamaus pokalbio su Jumis bei tyrimų.
Beja, teisingai maitinantis gerokai susitaupo, o investicija į Asmeninę lieknėjimo programą atsiperka jau per pirmąjį laikymosi mėnesį. Sveikata yra neįkanuojama.
Na, bet jeigu norite bendrų patarimų, tuomet siūlome pradėti nuo valgymo režimo sutvarkymo ir raciono kaloringumo sumažinimo. Būtinai valgykite pusryčius, pietus ir vakarienę. Galimi lengvi užkandžiai tarp valgymų, geriausiai vaisiai. Vakarienės valgykite mažiau negu pietų. Būtinai sumažinkite riebaus maisto ir angliavandenių suvartojimą.

Asmeninės lieknėjimo programos,  Lieknėjimo istorijos

Taip, pasiseks, tačiau tam reikės Jūsų ir mūsų pastangų. Mes sudarysime sąlygas, kad Jūsų pastangų reiktų kuo mažiau, kad teisingai maitintis būtų paprasta ir gera, netrukdytų darbui ir bendravimui su žmonėmis, kad alkis vargintų kuo mažiau. Tik atminkite – savaime svoris nekrenta. Jeigu manote, kad Jums svoris krenta labai sunkiai, išsiaiškinsime priežastis kodėl taip yra. Įvertinsime bazinę medžiagų apykaitą. Kartais net ir labai nedidelės valgymo klaidos trukdo svorio kritimui. Jei reikės, nukreipsime Jus kitų gydytojų specialistų konsultacijoms medžiagų apykaitos sutrikimams išsiaiškinti.

Svorio kritimo greitis priklauso nuo Jūsų amžiaus, lyties, pradinio svorio ir nuo to, kaip teisingai vykdote rekomendacijas. Mums svarbu, kad svorio kristų nei per mažai, nei per daug. Vidurkis – 2-4 kg per mėnesį, tačiau, priklausomai nuo individualių žmogaus savybių, gali būti daugiau ar mažiau.

Tai labai individualu ir aptariama konsultacijų metu. Žmogaus svoris priklauso nuo įgimtų konstitucinių ypatumų, amžiaus, lyties, ūgio. Tačiau netgi tos pačios lyties, amžiaus ir ūgio žmonės normaliai gali turėti skirtingą svorį.

Skaičiuoklės

Sugrįžta, kai laikomasi neindvidualių populiariujų dietų. Nesvarbu kokia dieta: japoniška, kinietiška, ar prancūziška – veikia tik trumpam ir tik dėl to, kad labai apribojama kalorijų. Būkite tikri, po dietos laikymosi, anksčiau ar vėliau, svoris būtinai sugrįš. Ši ir visos kitos trumpalaikės dietos, kai nesirūpinama įpročių keitimu, nepadeda numesti svorio, o atvirkščiai – ilgainiui skatina svorio didėjimą. Deja, turime nemažai pavyzdžių, kai po tokių savarankiškų
 dietų
 ar 
įvairių organizmo
 „valymų" po kelerių metų dar labiau padidėja svoris, sutrinka virškinimas, atsiranda akmenų tulžies pūslėje, susergama opalige, sutrinka širdies veikla. Tuomet klientus tenka gydyti nuo dietų laikymosi komplikacijų, skirti specialias profesionalias dietas.

Apsilankymų kiekis ir dažnis apsprendžiamas individualiai kiekvienu atveju pirmojo apsilankymo metu. Gydytojas siūlo ir būtinai tariasi su Jumis dėl rekomenduojamų apsilankymų kiekio ir dažnio. Lankymosi trukmė priklauso nuo siekiamų rezultatų, nuo įpročių keitimo sudėtingumo.


Asmeninės lieknėjimo programos

 

Deja, ne. Dietą lieknėjančiam gali sudaryti tik gydytojas. Dieta turi būti sudaryta asmeniškai kiekvienam, atsižvelgiant į daugelį indivudualių dalykų: ne tik amžių, ūgį, svorį, lytį, bet ir įpročius, pomėgius, darbą, šeimą, daromas klaidas ir požiūrį. Dietoje turi būti subalansuotas maistinių medžiagų kiekis, turi būti reikiamas kalorijų kiekis. Viskas yra tam, kad kristų riebalai, o ne raumenys arba vanduo. Dar labai svarbu pakeisti žmogaus santykį su maistu, juk numestas svoris turi negrižti.

 

lieknejimas

paslaugos

gydytojai

registracija

© Dietos Sistema, 2016                                                                    Adresas: Šiaulių g. 5/1-9 Vilnius | el. paštas: info@dietos.lt | FACEBOOK: Dietos